Bordercollie Valpar

tisdag 19 april 2011

Sista snön

 Det är inte mycket snö kvar nu, men valparna tycker att det är roligt att kullra runt i den. Jaz har verkligen fått upp farten på öronen här.
En klar favoritplats är ovansidan på några ensillagebalar där snön är tillräckligt hög för att man ska ta sig upp. Här syns Flisa, Jaz och Qai. Det verkar som om "någon" satt ett fingeravtryck mitt i linsen - för alla foton är lite suddiga på samma ställe. Undrar om någon kan vara jag? Nä - det är väl inte möjligt, finns det verkligen ingen annan att skylla på??:)

2 kommentarer:

  1. Åh va fin han är den lille Jaz !!!

    SvaraRadera
  2. Tänkte just samma som Ylva, han är fin Jaz.
    Sessan hon kommer som retur paket snart.. Jaga henne i träskor är ingen höjdare:-) stöp raklång. Och jag kan lova.. Eländet flinade åt mig ;-) Snack om fulländad buse. Precis som jag sa att jag sett på bilden.
    Störst, bäst och vackrast är mottot. Och snabbast :-)

    SvaraRadera